Onderweg en aankomst...... - Reisverslag uit Almáchar, Spanje van Familie Kramer van Dijk - WaarBenJij.nu Onderweg en aankomst...... - Reisverslag uit Almáchar, Spanje van Familie Kramer van Dijk - WaarBenJij.nu

Onderweg en aankomst......

Door: kramervandijk

Blijf op de hoogte en volg Familie

29 April 2013 | Spanje, Almáchar

Vanmorgen vroeg opgestaan en wat gegeten. Soepel door de douane heen gekomen en nu even een kopje koffie bij de Mac.

Straks inchecken en dan de lucht in naar Leeds.
Zie foto.....

Mooie vlucht gehad naar Leeds Bradford met de Boeing 737-300 van Jet2. Een keurige maatschappij. Probleemloos gevlogen. Onderweg konden we de boortorens zien staan in de Noordzee. De jongens vonden het prachtig. Toen de bus gepakt naar Otley. Daar wat rond gelopen in dit typisch Engelse plaatsje waar we enigszins vreemd werden aangekeken door mijn lengte en alle koffers die we meedroegen. Heerlijke fish (Haddock) and chips gegeten met thee natuurlijk en voor de heren een tosti met kaas.
Daarna met dezelfde vriendelijke buschauffeur, die ons de leuke winkeltjes aanwees, weer terug naar het vliegveld en wachten op de vlucht met Ryan Air naar Malaga.

Ook deze verliep boven alle verwachting. Ryan Air vloog keurig op tijd met een moderne Boeing 737-800 en goede service aan boord. Klein beetje turbulentie gehad maar een zeer zachte landing op Malaga Airport. Snel de auto opgehaald bij Firefly en toen ongeveer drie kwartier rijden naar het huisje. Sam zat er behoorlijk doorheen maar we hebben een goede nacht achter de rug.

Vanmorgen boodschappen gedaan en nu staat de open haard te vlammen want buiten is het met 14 graden toch wel fris. Overigens kon Noah het niet nalaten om een duik te nemen in het zwembad. En 's avonds, nadat de zon doorkwam, hebben we nog buiten gezeten.
Morgen wordt het warmer zagen we in de verwachting.
Het huisje is prachtig en het uitzicht super. We kijken op de Middellandse zee met op de voorgrond Vallez-Malaga en Torre del Mar.

Hier in Spanje wordt erg veel aandacht aan de kroning besteed op televisie. Vooral Maxima is erg populair. En dat met de gedachte dat men hier het Spaanse koningshuis liever ziet gaan dan komen.

Ik probeer wat foto´s te plaatsen maar soms hikt hij wel eens....
De tekst is wel goed gelukt zo te zien....

• 01 Mei 2013 - 11:16

Peter De Vries:

Leuk verslag Arjan en fijn dat alles zo goed verlopen is! Het weer zat mee en de stop in Engeland is op een geslaagde manier doorgebracht. En nu dan genieten van jullie verblijf, erg benieuwd naar de foto's en een beetje jaloers natuurlijk! De satellietplaat van Spanje vanochtend zag er zonnig uit en met die temperatuur zal het wel goed komen. Je moet ook niet te warm beginnen anders is de overgang zo groot!
    Groet, Peter

• 01 Mei 2013 - 11:20

Peter De Vries:

Eerste foto's gezien, prachtig! Lijkt me een groot huis met een geweldig uitzicht!
    Groet, Peter

• 02 Mei 2013 - 23:00

Corrie Rock:

Wow leuk om jullie zo te kunnen volgen, wat een mooi huisje!!!! Ik hoop dat de temperatuur gauw wat oploopt. het is hier gewoon koud, zaterdag zou het beter worden.
    ik heb de kroning van de Koning de hele dag gevolgd op de tv het was erg mooi en emotioneel.
    leuk dat jullie daar ook wat van gezien hebben.
    heel veel plezier daar (zal wel lukken zo te zien)
    goetjes corrie en harold XX

• 03 Mei 2013 - 10:47

Kevin Koopman:

Hoi Sam en Noah,
    Leuk om fotoos van jullie in het vliegtuig te zien. Wat een mooi huisje hebben jullie daar, snap wel dat Noah het niet kon laten om een duik erin te nemen. Hopelijk is het weer nu warmer en kunnen jullie de hele dag in het zwembad zwemmen. Veel plezier en tot volgende week!
    Groetjes, Kevin en ook van John en mama en Chiara en Jaydey